Blog

Czy kolor ma znacznie?

Czy kolor ma znacznie?
Czy jest różnica między sześciennym opakowaniem w kolorze zielonym, a sześciennym opakowaniem w kolorze czerwonym?   Większość powie, że nie – wszak kolor to nie żadna różnica. Bez wątpienia jest to bardzo błędne rozumowanie. Poszczególne barwy pełnią istotną rolę w życiu każdego człowieka. Odpowiedni dobór koloru opakowania ma wpływ na to, czy produkt zyska popularność czy też obsiądzie kurzem leżąc na…

Opakowania klasy premium dla Twojej firmy

Opakowania premium
Coraz częściej słyszy się o tzn. opakowaniach premium. Co to są za opakowania i jak wpływają na postrzeganie produktu oraz marki przez potencjalnego Klienta? Wbrew pozorom opakowania premium to nie tylko te, które posiadają napis „PRESTIGE” bądź „HIGH QUALITY”. Jakość opakowań premium przejawia się w każdym ich detalu. Można śmiało stwierdzić, że są one „od A do Z” idealne.   Uwaga! Zapomnijmy o powied…

Aktualne trendy w projektowaniu opakowań

Aktualne trendy w projektowaniu opakowań
Opakowanie w postaci pudełka chroniącego dany produkt przed zniszczeniem już dawno odeszło w zapomniane. Obecnie opakowania pełnią znacznie większą rolę – są stałym elementem kampanii reklamowej każdej dobrze zapowiadającej się firmy, niezależnie od jej wielkości czy branży, w której działa.   Można śmiało stwierdzić, że opakowanie pełni kluczową rolę w szeroko pojętej strategii marketingowej. Przysłowie …

Strategia w social mediach – czemu nie warto działać bez planu?

Strategia w social mediach
Dostęp do internetu, kilka kliknięć, dodanie zdjęcia i już! Firmowe konto na Facebooku gotowe. Czy to wystarczy, aby odnieść sukces w social mediach?   W rzeczywistości prowadzenie Facebooka, Instagrama, LinkedIna lub każdego innego medium to ciężka i długotrwała praca. Nie wystarczy założyć konto - trzeba o nie dbać i mieć plan na jego prowadzenie.   Dlaczego strategia jest ważna?   Wiele osób…

Poznaj najnowsze trendy w marketingu

marketing
Nic nie stoi w miejscu. Wszystko się zmienia i rozwija, a marketing internetowy jest tego najlepszym przykładem.   Dziś nie wystarczy strona internetowa lub profil na Instagramie. Trzeba mierzyć wyżej, wykorzystywać nowe możliwości i szanse. Śledzić nowości i inspirować się największymi firmami i ich działaniami. Przygotowaliśmy dla Was 2 formy reklamy internetowej, które są na czasie!   Geolokalizacja &…

Co jest skuteczniejsze – grafika czy tekst?

Co jest skuteczniejsze - grafika czy tekst
Czy wiesz, że każdego dnia jesteś bombardowany ilością informacji, która odpowiada liczbie 174 gazet? Jak to wszystko ogarnąć…?   Życie w epoce nieustannie napływających danych doprowadziło do zmian w sposobie ich przyswajania. Według badań masz tylko 10 sekund, aby zakomunikować odbiorcy swoją ofertę. Zrobisz to za pomocą hipnotyzującej treści czy raczej przykuwających wzrok grafik?   Content is king …

Kiedy zmienić logo?

Kiedy zmienić logo?
Zmiana loga to bardzo ważna decyzja, której nie podejmuje się z dnia na dzień. Myślisz o zmianach? Sprawdź, czy rzeczywiście ich potrzebujesz!   McDonald's, Apple, KFC, Coca-Cola… Czy potrafisz z pamięci powiedzieć jak wygląda logo tych firm? Z pewnością tak! Logo to bardzo ważny element każdej firmy, coś co tworzy jej tożsamość i zapada w pamięć odbiorców. Dlatego tak ważne, jest aby jego projekt był przemyśl…